CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Salam Persahabatan Kawan²

D Rayyan Boutique menawarkan pembelian runcit dan juga secara borong pada harga yang paling minima.



Nak tahu info lebih lanjut hubungi kami ya..

014-5326090 (myra)


Kami juga merupakan stokis Minyak Kelapa Dara (VCO) Catalyst yang semakin mendapat sambutan ramai.
drayyanbutik@gmail.com

Pengenalan Lampin Kain Moden (Cloth Diapers)

Di kenali sbg lampin kain yang dulu diguna pakai oleh ibu kita. Sejajar dengan peredaran zaman cara penggunaannya juga telah di perbaharui. Sebaga ibu bapa kita sentiasa ingin si kecil dalam keadaan kemas,segak,menarik.

Oleh kerana itu CD telah di reka khas dengan bahagian luar nya diperbuat dari pilihan fabrik yang terbaik di pasaran. Ianya lembut,tahan lasak, bersih dari segi rupa dan baunya dan ianya mudah di jaga dan di cuci. PUL atau fabric polyurethane laminate dicipta untuk menghalang kebocoran dan memastikan ketahanan di dalam mesin basuh dan pengering.


Bahagian dalamnya pula dilengkapi dengan poket sebagai tempat untuk memasukkan insert yang berupaya menyerap sehingga 4 kali basahan. Penggunaan kain serat mikro (microfiber) pada insert menjadikan lampin kain lebih menyerap. Ia dilapisi dengan kain microfleece dan suede yang mesra dengan kulit bayi dan menarik cecair jauh dari kulit bayi. Hasilnya, apabila anda menanggalkan lampin, anda dapat melihat sendiri kulit bayi masih dalam keadaan kering. Selain itu, ia juga kalis kotoran. Najis bayi akan mudah tanggal tanpa perlu direndam. Hanya bilas, dan simpan sehingga anda sedia untuk mencucinya.



jadi.. apa tunggu lagi.. lakukan transformasi untuk perbelanjaan lampin anak anda...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...